כיצד שולחן מחשב ארגונומי יכול להשפיע על היום שלך?

שולחן מחשב ארגונומי יכול להשפיע על היום שלך

 

עבודה מול מחשב יכולה להביא איתה לשלל השפעות שליליות. המסך מקרין לאורך שעות רבות, מעייף את העיניים ועלול להוביל לכאבי ראש והישיבה הממושכת יכולה להוביל למגוון בעיות. ישיבה ממושכת יכולה להוביל לכאבי גב, שכמות ומפרקים ולאורך זמן ליצור אורח חיים פחות בריא.

אנשים אשר זזים במהלך יום העבודה יהיו באופן כללי בריאים יותר בהשוואה לאנשים שיושבים לאורך כל היום. עם זאת, אי אפשר להימנע מהישיבה ומה שאפשר לעשות הוא לדאוג לסביבה הטובה ביותר ולוודא שיהיה לך שולחן ארגונומי.

מהם ההבדלים בין שולחן ארגונומי לשולחן רגיל?

שולחן עבודה רגיל הוא שולחן אשר נבנה ועוצב כך שיתאים לכמה שיותר אנשים. הוא נוצר בהתאמה למידותיו של הגבר הממוצע, אך רוב האנשים הם אינם ממוצעים. חלק נמוכים יותר וחלק גבוהים מהממוצע. כמו כן, חלק רחבים וחלק צרים במבנה הגוף וכל זה משפיע גם על אופן העבודה והישיבה לפני השולחן.

שולחן ארגונומי הוא שולחן שתוכנן והותאם לכל משתמש באופן ספציפי. הוא מאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהתאמה למידות האישיות שלהם ולהרגיש נינוחות במהלך יום העבודה. עבודה מול שולחן שכזה יכולה להפחית כאבים ולהעלות את הפרודוקטיביות של העבודה שלך.

לא צריך לעשות שיפוץ כדי ליהנות מסביבה ארגונומית

על מנת ליצור סביבה ארגונומית אין צורך לעשות שיפוץ. למעשה, אפשר להשתמש בשולחן הקיים ולהפוך אותו לארגונומי בעזרת ציוד מתקדם. הציוד כולל עמדת מחשב מתכווננת אשר עומדת על השולחן וניתן לקבוע את הגובה שלה ותומך זרוע.

באפשרותך להוסיף את הציוד וליצור מהשולחן הקיים שולחן מחשב ארגונומי. השינוי יאפשר לך לעבוד טוב יותר בעת ישיבה ולעבוד גם בעמידה, מה שיאפשר לך להתרענן במהלך יום העבודה ולמעשה להשיג תוצאות טובות יותר.

שולחן מחשב ארגונומי שמתאים עבורך

המטרה היא ליצור עבורך שולחן מחשב ארגונומי שיהיה לך נוח לעבוד עליו. אם יש לך עובדים, חשוב לך למצוא פתרון אשר כל העובדים במקום יוכלו ליהנות ממנו. הפתרון קיים ואין כל צורך להחליף את השולחן הקיים לשם כך.

פתרון אחד הוא הצבת עמדת מחשב על השולחן. עמדה זו מתכווננת ואפשר לשנות אותה באופן דינמי גם במהלך יום העבודה ולעבוד עליה גם בעמידה. בדרך זו אפשר לכוון את הגובה של המחשב לצרכים האישיים ולדאוג שיהיה לך או לעובד נוח לאורך כל היום.

המומחים של ErgoWay עומדים לרשותך

מקום העבודה הוא המקום בו העובדים מבלים כשליש מיומם ומחצית משעות הערות. אנו מתמחים בפתרונות ארגונומיים למקומות עבודה ונשמח לעזור לך להעלות את איכות חיי העבודה שלך, להפחית ולמנוע כאבים ולסייע לך ליצור סביבה בריאה.

זה הזמן שלך ליצור עמנו קשר, לשמוע על שלל הפתרונות הארגונומיים שיש לנו להציע לך ולהתחיל לעבוד בסביבה נוחה ונעימה.

כתיבת תגובה