מהי עמדת עבודה מקצועית וכיצד היא יכולה לסייע בעבודתך?

מהי עמדת עבודה מקצועית – וכיצד היא יכולה לסייע בעבודתך?

 

רוב העובדים אשר מבלים שעות מול המחשב ירגישו כאב בשלב זה או אחר. אם הכאב מוכר לך, אין זה מקרה אך אין כל סיבה להשלים איתו. עמדת עבודה מאפשרת לך לכוון את המחשב בדיוק לגובה שיהיה נוח עבורך. העמדה דינמית ואפשר לעבוד מולה בישיבה או בעמידה.

היתרון של הקימה באמצע יום העבודה

עמדת מחשב ארגונומית מאפשרת לך לעבוד גם בעמידה. אחת הבעיות הגדולות של העובדים בעולם המודרני הוא ה-"יושבנות". הישיבה הממושכת מובילה ללחץ על עצמות הגב התחתון, מובילה למאמץ של אזור השכמות ויכולה להוביל גם לכאבי ראש או ברכיים. האפשרות לעבוד בעמידה יכולה להביא מספר יתרונות:

  • הקלת המתח בשרירים– אחת הבעיות הגדולות בעבודה בישיבה היא היווצרות המתח בשרירים. העמידה מקילה עליהם ומפחיתה כאבים.
  • התעוררות – בישיבה ממושכת האנרגיה נוטה לרדת ובהתאם התפוקה בעבודה. עבודה בעמידה או שילוב של עבודה בישיבה ובעמידה יכולה לסייע בהעלאת האנרגיה.
  • פעילות של הגוף –אמנם מדובר בפעילות פיזית קלה אשר לרוב לא מורגשת, אך מדובר בפעילות שיכולה להאריך חיים, להקל על מכאובים ולשפר את איכות העבודה.

עמדת עבודה שמאפשרת לשנות את תנוחת העבודה

בכדי לעבוד באופן דינמי גם בעבודה אשר על פניו יכולה להתבצע כל היום בישיבה, יש לסדר את עמדת העבודה. ישנן עמדות אשר מיועדות לתת את המענה המושלם לעובדים ואפשר לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר עובדים ומעסיקים מבינים את החשיבות של העמדות הללו.

את העמדה ניתן לכוונן על פי הנתונים של כל עובד ובנוסף ניתן לשנות אותה בקלות ביום העבודה עצמו. ניתן להעביר חלק מיום העבודה בישיבה וחלק בעמידה. המטרה של העמדה היא להעניק את הסביבה הארגונומית האידאלית לכל עובד.

היתרונות של הסביבה הארגונומית עבור המעסיקים

כל מעסיק יודע כי העובדים הם המשאב של העסק. כבר בתחילת ההעסקה, על העובד שלך לעבוד תקופה של למידה וקליטה וכל זאת על חשבון הזמן שלך ושל העובד שמעביר את החפיפה. לאחר מכן העובד מתמחה בתחומו וככל שהוא מרגיש טוב יותר כך התפוקה עולה.

עמדת מחשב ארגונומית יכולה להעלות את התפוקה, להפחית ימי מחלה ולסייע לעובדים להרגיש טוב יותר באופן כללי. אין צורך לבצע שינוי במקום ולא שיפוץ אלא פשוט לבחון את העמדות והפתרונות הקיימים באתר ולבחור את אלו המתאימים לכל עמדה.

אנו עומדים לרשותך

אנו, ב-ErgoWay עומדים לרשותך. בין אם יש לך צורך ליצור עמדת עבודה עבורך, שתשמש אותך במשרד הפרטי שלך ובין אם יש לך עובדים שברצונך שהעבודה שלהם תהיה פרודוקטיבית והם לא יפסידו ימי עבודה בשל כאבים, זה הזמן לפנות אלינו.

אצלנו ניתן למצוא מבחר פתרונות לעבודה ארגונומית ונוחה במהלך היום. זה הזמן ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה.

כתיבת תגובה