איסוף עצמי/משלוח

עשיתם הזמנה? אז איך זה עובד בעצם?…..

 

איסוף עצמי

חובה לתאם ביום האיסוף את ההגעה בטלפון: 03-7392999

ימי א’-ה’: בשעות 9:00 עד 13:00 או 15:00 עד 18:00

ימי ו’: לסירוגין

כתובת: אזור התעשייה נוף הארץ, כפר קאסם

ב WAZE יש לרשום: אורו מתנות כפר קאסם

כתובת למשלוח דואר וחבילות: אורו טריידינג, ת.ד 2135 , רעננה  4365706

 

משלוח לנקודות איסוף – עד 5 קג’ – 15 ₪ 

  • *משלוח חינם לנקודות איסוף (לא עם שליח) ברכישה מעל 199 ₪
  • מאפשר לכם לקבל חבילות בנקודות חלוקה/לוקרים אוטומטיים בפריסה ארצית רחבה. לאחר שליחת המוצר, תקבלו SMS עם קוד סודי וכתובת לאיסוף.
  • חובה להזין בעת ההזמנה מספר נייד תקין (שיכול לקבל SMS). בהגיע המשלוח לנקודת האיסוף, ישלח לך מסרון עם פרטי האיסוף והקוד האישי.
    חובה לאסוף את החבילה תוך 72 שעות מקבלת SMS. חבילה שלא תאסף בזמן, ישלח בחזרה ומשלוח חוזר כרוך בתשלום על משלוח חדש.
  • עד 7 ימי עסקים מיום המשלוח ביישובים באזור המרכז ועד 10 ימי עסקים מיום המשלוח ביישובים מרוחקים (בכפוף לתקנון השירות).
  • קיים מספר מעקב אחר החבילה.
  • מוגבל לחבילות במשקל עד 5 ק”ג (חבילות מעל 5 ק”ג חובה לשלוח עם שליח עד הבית בעלות 29 ₪)
  • *משלוח חינם לנקודות איסוף (לא עם שליח) ברכישה מעל 199 ₪ – אינו חל על מוצרים שבירים/מוצרים עם נפח גדול/מוצרים במשקל מעל 5 ק”ג.

 

משלוח עם שליח עד הבית/מקום העבודה –  עד 20 קג’ – 29 ₪  *ללא אזורים חריגים

  • משלוח עד פתח הבית/מקום העבודה (מסירה ביד)
  • עד 3 ימי עסקים מיום המשלוח באזורים רגילים וערים ראשיות (בכפוף לשירות בחברות שליחויות)
  • * קיבוצים ומושבים – עד 6 ימי עסקים
  • קיים מספר מעקב אחר החבילה
  • מוגבל לחבילות במשקל עד 20 ק”ג (חבילות מעל 20 ק”ג, יפוצלו ל- 2 חבילות ויחוייבו בתשלום פעמיים)

משלוח עם שליח עד הבית/מקום העבודה –  עד 20 קג’ – 49 ₪ *באזורים חריגים

    • משלוח עד פתח הבית/מקום העבודה (מסירה ביד)
    • עד 6 ימי עסקים מיום המשלוח באזורים חריגים: יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובים מעבר לקו הירוק, ישובי בקעת הירדן, ישובי עוטף עזה, ישובי ים המלח והערבה, אילת ויישובים סביב אילת (בכפוף לשירות בדואר ישראל/חברות שליחויות)
    • קיים מספר מעקב אחר החבילה
    • מוגבל לחבילות במשקל עד 20 ק”ג (חבילות מעל 20 ק”ג, יפוצלו ל-2 חבילות ויחוייבו בתשלום פעמיים)

 

 

תקנון משלוחים:

1. במידה ומוצר נשלח על ידי החברה טרם הודעת הלקוח על ביטול עסקה, הלקוח יחוייב בעלות דמי הטיפול והמשלוח עד הלקוח ובנוסף חלה על הלקוח תשלום על המשלוח של המוצר חזרה למשרדי החברה ברעננה.

2. לקוח אשר לא יאסוף את החבילה מהנקודה אשר הופנה אליו והחבילה תוחזר עקב אי דרישה, יחוייב בעלות משלוח נוספת. לצורך קביעה זו, חברת “אורו טריידינג” נעזרת במידע המתקבל ע”י Epost  או מדבקות דיווח מהדואר בעניין חבילות שחזרו ושם רשום סיבת ההחזרה (המדבקה מודבקת על החבילה המוחזרת) ו/או ברישום של הדואר על-גבי המעטפה בעניין סיבת ההחזר.

3. במקרה של טעות הלקוח במסירת פרטי כתובת המלאים (שם מלא, מספר רחוב, מספר בית, מספר דירה, עיר) למשלוח חבילות ו/או מסירת פרטי משלוח לא מלאים, יחוייב הלקוח בעלות משלוח נוספת. לצורך קביעה זו, חברת “אורו טריידינג” נעזרת במידע המתקבל ע”י Epost או מדבקות דיווח מהדואר בעניין חבילות שחזרו ושם רשום סיבת ההחזרה (המדבקה מודבקת על החבילה המוחזרת) ו/או ברישום של הדואר על-גבי המעטפה בעניין סיבת ההחזר.

4. ניתן לאסוף חבילות באמצעות SMS/ הודעת חבילה מהדואר ותעודת זהות של המזמין בלבד.

5. במידה והלקוח לא קיבל את החבילה תוך 14 ימי עסקים מיום ההזמנה באתר “אורו טריידינג” ו/או מיום סיום הדיל באתרי קופונים (דוגמת גרופון, באליגם, ביגדיל, וואלהשופס, גרופלי ועוד), לא ניתן לבטל את העסקה ויש להמתין 30 יום מיום ההזמנה באתר “אורו טריידינג” ו/או מיום סיום הדיל באתרי הקופונים (זה הזמן שלוקח לדואר ישראל להחזיר את המוצר לשולח מיום שליחת החבילה). למען הסר ספק, אם החבילה חזרה לשולח מסיבות 2 או 3 בסעיפים הקודמים (אי איסוף החבילה ע”י הלקוח או מסירת פרטים לא נכונים), הלקוח רשאי לאסוף את החבילה בעצמו ממשרדי “אורו טריידינג” בתאום מראש או לשלם עבור דמי משלוח נוספים. במידה והלקוח ירצה לבטל את העסקה, ינוכה דמי המשלוח מדמי ההחזר ללקוח.

כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981(להלן – “החוק”).
להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים):

1. ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
2. ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לא, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
3. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לחברה בלבד, בצירוף חשבונית באמצעות פקס ו/או באמצעות שליחת מכתב אל כתובת החברה.
4. תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר או השירות או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה(להלן – “אי התאמה”) , תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם. אם קיבלתם את המוצר, יש להעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסר הנכס.
5. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. אם קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר לספק במקום עסקו, על חשבונכם.
6. מבלי לגרוע מהאמור בסעיפים ד’ ו-ה’ לעיל, במקרה שהעסקה שבוטלה בהתאם להוראות סעיף ב’ לעיל, הינה עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן), אשר כבר הוחל במתן השירות לפיה, תחויב בתשלום בגובה התמורה היחסית בעד השירות שניתן לך טרם מועד הביטול. בנוסף, במקרה שהותקן בביתך על ידי החברה או הספק טובין לצורך מתן שירות לפי העסקה, תהיה החברה רשאית לגבות ממך תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שקלים חדשים. בנוסף, במידה והמוצר כבר נשלח אליך על ידי החברה טרם ההודעה על ביטול ההזמנה, החברה רשאית לחייב אותך בעלות המשלוח על פי מחירון דואר ישראל בהתאם למשקל המוצר.
7. דעו: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של החברה לתבוע את נזקיה בשל כך.
על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
8. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:
א. טובין פסידים;
ב. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
ג. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995
ד. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;
ה. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.